Acta Univ. Bohem. Merid. 2010, 13(1):119-126 | DOI: 10.32725/acta.2010.012367

DODAVATELSKO ODBĚRATELSKÉ VZTAHY V OBDOBÍ KRIZE

Liběna Kantnerová
University of South Bohemia in České Budějovice

Dodavatelsko-odběratelské vztahy hrají jednu z klíčových rolí v hospodářství každé země. Jejich zlepšování se může stát jedním z klíčových faktorů úspěchu v podnikání v jakémkoli oboru.

Keywords: dodavatel, odběratel, vyhodnocení, zlepšení

Supplier-consumer relations in crisis period

The supplier - customer relation is one of the key part in the national economy of any country. Evaluation of these negotiations could be one of key positive effect in any business in any line of business.

Keywords: supplier, customer, evaluation, improving

Published: September 27, 2012  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Kantnerová, L. (2010). Supplier-consumer relations in crisis period. Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis13(1), 119-126. doi: 10.32725/acta.2010.012
Download citation

References

  1. BASL, J., BLAŽÍČEK, R.: Podnikové informační systémy, Grada 2009, ISBN 978-80-247-2279-5
  2. ter Braak, C.J.F. & Šmilauer, P. (2002): CANOCO Reference Manual and CanoDraw for Windows User's Guide: Software for Canonical Community Ordination (version 4.5). Microcomputer Power, Ithaca, New York
  3. KANTNEROVÁ, L: Dodavatelsko-odběratelské vztahy, Acta Universitatis, 2009, JU v Českých Budějovicích, ISSN 1212-3285
  4. NENADÁL, J.: Management partnerství s dodavateli, Grada 2009, ISBN 80-7261-15246
  5. PERNICA, P.: Logistika pro 21. stol, Radix 2004, ISBN 80-86031-59-4

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.