Acta Univ. Bohem. Merid. 2010, 13(1):119-126 | DOI: 10.32725/acta.2010.012367
DODAVATELSKO ODBĚRATELSKÉ VZTAHY V OBDOBÍ KRIZE
- University of South Bohemia in České Budějovice
Dodavatelsko-odběratelské vztahy hrají jednu z klíčových rolí v hospodářství každé země. Jejich zlepšování se může stát jedním z klíčových faktorů úspěchu v podnikání v jakémkoli oboru.
Keywords: dodavatel, odběratel, vyhodnocení, zlepšení
Supplier-consumer relations in crisis period
The supplier - customer relation is one of the key part in the national economy of any country. Evaluation of these negotiations could be one of key positive effect in any business in any line of business.
Keywords: supplier, customer, evaluation, improving
Published: September 27, 2012 Show citation
References
- BASL, J., BLAŽÍČEK, R.: Podnikové informační systémy, Grada 2009, ISBN 978-80-247-2279-5
- ter Braak, C.J.F. & Šmilauer, P. (2002): CANOCO Reference Manual and CanoDraw for Windows User's Guide: Software for Canonical Community Ordination (version 4.5). Microcomputer Power, Ithaca, New York
- KANTNEROVÁ, L: Dodavatelsko-odběratelské vztahy, Acta Universitatis, 2009, JU v Českých Budějovicích, ISSN 1212-3285
- NENADÁL, J.: Management partnerství s dodavateli, Grada 2009, ISBN 80-7261-15246
- PERNICA, P.: Logistika pro 21. stol, Radix 2004, ISBN 80-86031-59-4
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.