Acta Univ. Bohem. Merid. 2009, 12(1):51-54 | DOI: 10.32725/acta.2009.006454

E-COMMERCE V CESTOVNÍM RUCHU

Jiří Dušek, Ladislav Skořepa
The College of European and Regional Studies in České Budějovice

Příspěvek se zabývá novými trendy internetového marketingu v cestovním ruchu. Internet je efektivní řešení nejen pro velkou společnost ale také pro malou společnost, protože internetová reklama není drahá. Ve světě je nyní tendence k neustálému rozšiřování dostupnosti internetu a to je důvod rostoucí důležitosti internetové reklamy.

Keywords: cestovní ruch, e-commerce, marketing, internet, WWW, účinná reklama

E-commerce in tourism

The article deals with new trends in internet marketing in tourism. Internet is a powerful solution not only for big company but for small company too, because internet advertisement is not expensive as other way of advertisement. In the world is an increasing tendency for spreading of internet availability and this is the reason of the growing importance of internet advertisement.

Keywords: tourism, e-commerce, marketing, internet, WWW, effective advertisement

Published: September 24, 2012  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Dušek, J., & Skořepa, L. (2009). E-commerce in tourism. Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis12(1), 51-54. doi: 10.32725/acta.2009.006
Download citation

References

  1. Popis výzkumu NETMONITOR [online]. 2007 [cit. 2009-02-08]. Dostupný na www:
  2. MAZAL, J., WINTROVÁ, I. Velikost internetové populace se blíží hranici 5 milionů [online]. Mediaresearch, 2009, 16.1.2009 [cit. 2009-04-30]. Dostupný na:
  3. MAZAL, J., WINTROVÁ, I. Polovina české populace na internetu [online]. Mediaresearch, 2009, 3.4.2009 [cit. 2009-04-30]. Dostupný na internetu:
  4. Češi loni na internetu utratili 18 miliard korun [online]. Praha. IDNES, 2008, 25.1.2008 [cit. 2009-04-30]. Dostupný na internetu:
  5. OLIVOVÁ, M. Zkušenost s nákupem přes Internet je u nás zatím minimální. Business World, 2001, č. 11, s. 21-22.
  6. TOMANOVÁ, L. Čtvrtinu zájezdů Češi kupují přes internet [online]. Praha: IDNES, 31.1.2009 [cit. 2009-04-30]. Dostupný na internetu:
  7. Deloitte: Na českém webu roste nejrychleji INVIA.CZ [online]. 17.10.2008 [cit. 2009-04-30]. Dostupný na internetu:
  8. Deloitte Technology Fast 50 Central Europe rankings 2008 [online]. 22.10.2008 [cit. 2009-04 - 30]. Dostupný na internetu
  9. Zájem o nákupy přes internet ve světě výrazně roste [online].[cit. 2009-04-30]. Dostupný na internetu:

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.