Acta Univ. Bohem. Merid. 2005, 8(2):33-37 | DOI: 10.32725/acta.2005.019411

MOŽNOSTI ELEKTRONICKÉHO OBCHODOVÁNÍ NA REGIONÁLNÍM TRHU POTRAVIN

Ladislav Skořepa1, Jiří Dušek1, Daniela Šálková2
1 The College of European and Regional Studies in České Budějovice
2 Czech University of Life Sciences Prague

V příspěvku je shrnuta část výsledků marketingového výzkumu pro Jednotu spotřební družstvo České Budějovice, která se týká analýzy vybraných faktorů ovlivňujících nákup vybraných skupin zboží prostřednictvím internetu. Získaná data jsou součástí celkové analýzy prostředí, která má přispět k zefektivnění řízení vztahu se zákazníkem a tvorbě nových přístupů v elektronickém obchodování.

Keywords: spotřebitelský trh potravin, elektronický obchod s potravinami

Possibilities of electronic trade on the regional food market

The contribution deals with the part of results of marketing research for Jednota, České Budějovice. It concerns their acceptation to analyses of selected factors, which influence purchase of selected goods by means of internet. The data are part of general analyze of environment, which has to help to effect the relation with consumer and production of new access to electronic trade.

Keywords: consumer's market foodstuff, electronic trade with foodstuff

Published: September 14, 2012  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Skořepa, L., Dušek, J., & Šálková, D. (2005). Possibilities of electronic trade on the regional food market. Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis8(2), 33-37. doi: 10.32725/acta.2005.019
Download citation

References

  1. HERGESELL, O.: Pro knížku a časopis na síť. EURO, 2005, č. 39.
  2. Online nákupy přitahují stále více lidí. Dostupné na WWW: http://www.gfk.cz/cz/default.aspx?path=/CZ/press/gfkcz/reader.aspx〈=CZ&ctr=203&msg=1481
  3. RAFAJ, N.: Informace o elektronickém obchodování. Dostupné na WWW: http://www.apek.cz/apek/apek.nsf/0/118155EE7A6831D0C1256FB1003DFB08
  4. KOZÁK, D.: Internet Mall: Češi na internetu stále nejčastěji platí dobírkou. Dostupné na WWW: http://www.e-komerce.cz/ec/ec.nsf/0/AA5B5630AB9C5CCBC1256FF80062A37C
  5. Audit návštěvnosti webových stránek. Dostupné na WWW: http://www.toplist.cz
  6. Uživatel internetu = potenciální zákazník. BUSINESS WORLD, 2001, č. 10, s. 42-44.
  7. OLIVOVÁ, M.: Zkušenost s nákupem přes Internet je u nás zatím minimální. BUSINESS WORLD, 2001, č. 11, s. 21-22.
  8. HRŮZA, P.: Česká B2C e-komerce stále na vzestupu. Dostupné na WWW: http://www.e-komerce.cz/ec/ec.nsf/0/CF3BA004A6886032C1256BEA0037
  9. Non-Store Retailing v ČR. Moderní obchod, 2001, č. 2, s. 23.
  10. PECA, M.: Čtvrtina obyvatel ČR má doma připojení k internetu. Dostupné na WWW: http://www.factum.cz/tz122.html
  11. LUŇÁKOVÁ, Z.; FARGHALI H.: Češi utrácejí na webu stále víc. Hospodářské noviny 5.1.200

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.