Acta Univ. Bohem. Merid. 2010, 13(4):33-37 | DOI: 10.32725/acta.2010.041420

UPLATNĚNÍ MARKETINGU VE FIRMÁCH V ČESKÉ REPUBLICE

Marie ©varcová
University of South Bohemia in České Budějovice

Článek se zabývá problematikou vyuľívání marketingové činnosti v některých firmách na území České republiky. Jedná se nejen o výrobní firmy, ale i o podniky poskytující sluľby. Charakterizuje, jak některé firmy chápou pojem marketing a jak přistupují k jeho vyuľívání ve svých firmách. Dále odkrývá, jakým způsobem marketingovou činnost realizují a jaký význam této činnosti přisuzují.

Keywords: Marketing, propagace, reklama, firmy, reklamní prostředky a média

Application of marketing companies in the Czech Republic

The article deals with the use of marketing activities in some firms in the Czech Republic. It is not only manufacturing companies but also companies providing services. Article characterize as some companies understand the concept of marketing and how to access to use it in their companies. Further reveals how the marketing activities undertaken and the importance attributed to this activity.

Keywords: Marketing, Promotion, Advertising, Firms, Advertising tools and Media

Published: October 2, 2012  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
©varcová, M. (2010). Application of marketing companies in the Czech Republic. Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis13(4), 33-37. doi: 10.32725/acta.2010.041
Download citation

References

  1. BOUČKOVÁ, J., HORÁKOVÁ, H. Marketing českých firem před vstupem do EU. In: Nový, I. (ed). Teoretické, metodologické a empirické aspekty podnikání v mezinárodním prostředí. Praha: V©E FPH, 2003. 128 s. (CEZ:J18/98:311300001)
  2. BUNE©OVÁ, M. Jak je marketingová činnost chápána a realizována v některých firmách. Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti. Praha : ČZU. 2008. s. 22 - 26. ISBN 80-213-1436-2
  3. ERDÉLY, E. Ba»a ©vec, který dobyl svět. Bratislava : CORINEX, 1990. 188 s. ISBN 80-85199-01-7
  4. Fastum Invenio. Čeąi a reklama 2007. In-Store Marketing, 2007, č.3, s 38-39. ISSN 1214-5238
  5. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha : Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-7169-997-7
  6. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6
  7. KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů. Jak je rozpoznat a nespáchat. Přeloľil Jiří Adamík, Josef Malý. Praha : Grada Publishing, 2005. 139 s. ISBN 80-247-0969-4
  8. KOTLER, P. Marketing v otázkách a odpovědích. Přeloľila Jana Kalová. Brno : CP Books, 2005. 130 s. ISBN 80-251-0518-0
  9. KOTLER, P. Marketing management. Analýza, plánování, vyuľití, kontrola. Přeloľil Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5
  10. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004, Dotisk 2006. 856 s. ISBN 80-247-0513-3
  11. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. New Jersey : Person Prentice Hall. 637 s. ISBN-13: 978-0-13-700669-4
  12. McCARTHY, EJ., PERREAULT, WD. Základy marketingu. Praha : Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5
  13. McDONALD, M.H.B. Marketing Plans: How to Prepare Them, How to Use Them. London : Printed in Great Britain by Bath Press, Avon. 485 s. ISBN 0-7506-2213-X
  14. NYKRYN, J. Marketing. Praha : STNL, 1969. 185 s.
  15. POSPÍ©ILOVÁ, R. Reklama na dopravních prostředcích je efektivní podporou prodeje. In-Store Marketing, 2007, č.3, s 38-39. ISSN 1214-5238
  16. PPC reklama, internetový marketing, IT STUDIO [online], [cit.4.12.2010], dostupný na www: http://search.seznam.cz/?sourceid=szn-HP&thru=&q=marketing
  17. Internetový marketing [online], [cit.4.12.2010], dostupný na www: http://search.seznam.cz/?sourceid=szn-HP&thru=&q=marketing

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.